2011. szeptember 3., szombat

ufók - cessna az autópályán

I. M. Axelbank, a georgiai Athensből 1971-ben a következő beszámolót tette:
"Tapasztalt pilóta vagyok. Cessna magángépemet vezettem New Mexicóból a texasi
Amarillo felé, hogy megbombázzak néhány embert, akiknek vallási meggyőződésével
nem értek maradéktalanul egyet, amikor egy mellettem repülő tárgyra lettem
figyelmes. Eleinte másik repülőnek véltem - egészen addig, amíg zöld
fénysugarat kibocsájtva arra nem kényszerített, hogy négy másodpercen belül
háromezer métert zuhanjak, melytől a parókám leröpült a fejemről, és
hatvancentis lyukat vágott gépem mennyezetébe. Többször kértem segítséget
rádión, de valami oknál fogva a 'Mr. Anthony' egy régi adása jött csak be
készülékemen. Az ufó ismét gépem felé közeledett, majd vakító sebességgel
elsüvített mellettem. Ekkorra minden uralmamat elveszítettem a gép felett, és
leszállásra kényszerültem az autópályán. A földön folytattam utamat a
repülővel, és csak akkor kerültem bajba, amikor át akartam haladni az autópálya
díjszedő bódéi között, és letörtek a szárnyaim."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése