2011. augusztus 14., vasárnap

ufók - kesztyűbáb a sokk után

Igaz, a legtöbb ufóészlelés kielégítően magyarázható, mégis vannak olyanok, amelyekre nincs válasz. Az alábbiakban a "megoldatlan" találkozások legrejtélyesebbjei következnek, s ezek közül is az elsőt egy bostoni férfi jelentette 1969 májusában.
"A tengerparton sétáltam a feleségemmel. Nem különösebben vonzó nő. Kissé túlsúlyos. Egy targoncán húztam magam mögött éppen. Hirtelen felpillantottam, és egy hatalmas fehér csészealjat láttam, amely nagy sebességgel ereszkedett alá. Azt hiszem, pánikba estem, mert elengedtem a feleségem targoncájának
kötelét, és futásnak eredtem. A csészealj közvetlenül a fejem felett süvített el, és egy gonosz, érces hang ezt bömbölte: - Hívd a szolgálatot! Hazaérve azonnal felhívtam a telefonüzenet szolgálatot, ahonnan megtudtam, hogy Ralph bátyám elköltözött, és a postáját Neptune-ba kéreti. Soha nem láttam viszont. Feleségem súlyos idegösszeroppanást kapott az események következtében, és jelenleg is csak egy kesztyűsbáb segítégével tud beszélgetni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése